Hyvät asiakkaat,
 
Osana maailmanlaajuista ohjelmaa Santander Consumer Finance Oy eriyttää ajoneuvorahoituksen asiakaspalvelun, sopimuskannan ajoneuvohallinnan ja taserahoituksen erillisiin yhtiöihin. Muutoksen toteuttamiseksi Santander Consumer Finance Oy siirtää 27.10.2016 rajoitetun määrän osamaksusopimuksia kaikkine oikeuksineen, mukaan lukien ajoneuvon omistusoikeuden SCF Ajoneuvohallinto II Ltd:lle. Muutos koskee vain osaa asiakkaistamme ja heille on lähetetty siitä erillinen tiedote.

Tämä muutos ei vaikuta asiakkaiden asemaan, eikä oikeuksiin tai velvollisuuksiin. Ainoastaan tilinumero muuttuu samoin, kuin ajoneuvon rekisteriotteeseen merkitty omistaja. Asiakaspalvelumme jatkuu entisellään Santander Consumer Finance Oy:ssä, joten asiakaspalvelun puhelinnumerot ja muut yhteystiedot säilyvät ennallaan. Näin ollen muutos ei aiheuta teille muita toimenpiteitä, kuin uuden tilinumeron käyttöönoton.

Mahdolliset muutosta koskevat tiedustelut voit tehdä www.santander.fi/verkkopalvelu


Ystävällisin terveisin,

Santander Consumer Finance Oy ja SCF Ajoneuvohallinto II LTD

 

 

HERÄSIKÖ SINULLA KYSYMYKSIÄ?

Miksi järjestely tehdään ja miten se vaikuttaa Santanderin toimintaan?
Osana maailmanlaajuista ohjelmaa Santander Consumer Finance Oy eriyttää ajoneuvorahoituksen asiakaspalvelun, sopimuskannan ajoneuvohallinnan ja taserahoituksen erillisiin yhtiöihin. Muutos ei vaikuta mitenkään Santanderin toimintaan.

Vaatiiko tämä muutos minulta toimenpiteitä?
Muutos ei vaadi sinulta välittömiä toimenpiteitä. Mikäli sinulla on voimassa oleva maastavientivaltakirja, jossa omistajana on Santander Consumer Finance Oy ja olet lähdössä ulkomaille, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai verkkopalvelun kautta.

Muuttuvatko sopimusehtoni?
Eivät muutu. Sopimusehtosi pysyvät ennallaan.

Mihin tilinumeroon maksan laskuni?
Maksuerä tulee maksaa laskussa olevaan tilinumeroon.

Maksoin edelliseen tilinumeroon – kirjautuuko suoritukseni oikein?
Kyllä kirjautuu, ohjaamme suorituksen oikealle tilille. Välttääksesi maksun myöhästymisen, pyydämme sinua kuitenkin jatkossa maksamaan suorituksen laskulla olevalle tilille. Mikäli olet laittanut maksun erääntymään toistuvaissuorituksena, pyydämme sinua korjaamaan maksun saajan tilinumeron verkkopankkiisi.
 
Muuttuuko viitenumeroni?
Ei muutu. Viitenumerosi pysyy samana.

Muuttuvatko asiakaspalvelun yhteystiedot?
Asiakaspalvelun yhteystiedot säilyvät ennallaan. Tiesithän, että voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme myös verkkopalvelun kautta. Verkkopalvelussa voit tarkastella helposti sopimustesi tietoja, maksujesi tilannetta sekä päivittää omat yhteystietosi. 

Mitä teen vanhalle tekniselle osalle?
Voit hävittää vanhan teknisen osan. Uuden I osan tarvitset vain, mikäli olet matkustamassa ajoneuvolla ulkomaille. Voit hankkia uuden I osan maksuttomasti joko Trafin sähköisistä palveluista tai lähimmältä rekisteröivältä katsastustoimipaikalta.

Katkeaako vakuutukseni rekisteröintimuutoksen johdosta?
Ei katkea. Vakuutuksesi säilyy ennallaan.