Palaute

Voit jättää meille palautetta Santanderin verkkopalvelussa tai soittamalla asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme vastaa palautteeseesi tai tarvittaessa siirtää sen eteenpäin oikealle taholle käsiteltäväksi. Keskimääräinen vastausaika palautteeseen on 2-5 arkipäivää. Mikäli palautteeseesi vastaaminen vie enemmän aikaa, ilmoitamme palautteesi käsittelyn etenemisestä. Palautteesi on meille tärkeää palvelumme kehittämiseksi.

 


Muutoksenhakutahot

Mikäli emme onnistu löytämään ratkaisua, johon olet tyytyväinen, voit myös kääntyä ulkopuolisten muutoksenhakutahojen puoleen. Kuluttaja voi saada tietoa ja apua kuluttajaneuvonnasta (www.kkv.fi). Kuluttaja voi myös saattaa asian kirjallisesti käsiteltäväksi Kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi), joka voi antaa erimielisyyden ratkaisemiseksi suosituksen. Jos erimielisyydet saatetaan tuomioistuimen ratkaistavaksi, kanne on nostettava luotonottajan asuinpaikan käräjäoikeudessa, ellei luotonottaja halua nostaa kannetta luotonantajan kotipaikan käräjäoikeudessa. Muissa kuin kuluttajatapauksissa kanne voidaan nostaa myös Helsingin käräjäoikeudessa. Jos luotonottajalla ei ole kotipaikkaa Suomessa, kanne pitää nostaa Helsingin käräjäoikeudessa.